لیست لینک ها

لیست لینک ها
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیست لینک هی جدید و آدرس hotlink.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مردان متولد تیر

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند .

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود. بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت . متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیزهی گرم و تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است .

زنان متولد تیر

متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی حسور هستند. دروغ و حرام با آنها سازگار نیست. ین زنان بعضاً در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه می‎شوند کهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوند. باید از آتش دوری کنند. این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند. در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه گردند، بهتر است ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند. این زنان در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند که آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:فال متولد تیر ماه/فال ماه تولد, ] [ 20:17 ] [ امیر ]
درباره وب سایت

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 872
بازدید کل : 65020
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1